УВАГА, КОНКУРС ПРОДОВЖУЄТЬСЯ! «ЗМІНИМО СВІТ НА КРАЩЕ»
УВАГА, КОНКУРС ПРОДОВЖУЄТЬСЯ!
ХОРТИЦЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ, КАФЕДРА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ОГОЛОШУЄ ПРО ПРОВЕДЕННЯ І ПРОДОВЖЕННЯ ІІ ЩОРІЧНОГО ТВОРЧОГО КОНКУРСУ НА КРАЩУ УЧНІВСЬКУ ТА СТУДЕНТСЬКУ НАУКОВУ РОБОТУ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ / СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ «ЗМІНИМО СВІТ НА КРАЩЕ» ДО 25 КВІТНЯ 2021 РОКУ
На Конкурс учнями закладів освіти, студентами Хортицької національної академії а також студентами ХНА у співдружності з учнями закладів освіти, подаються самостійно підготовлені дослідницькі роботи (не більше 2-х авторів) з актуальних соціальних проблем, які мають наукове або прикладне значення та апробовані у вигляді соціальних проєктів, есе або соціальної реклами. Всі роботи виконуються українською мовою.
Вимоги до оформлення конкурсних соціальних проєктів:
Учнівські та студентські проекти, присвячені вирішенню актуальних соціальних проблем різного рівня. Обсяг - до 10 сторінок тексту ( А4, шрифт Times New Roman, інтервал - 1,5, кегль - 14, всі поля - по 2 см).
Структура проєкту: 1) титульна сторінка; 2) зміст проєкту; 3) вступ (актуальність проєкту, мета і завдання, бенефіціари, ресурси, етапи, рівень реалізованості, очікувані результати); 4) методи і технології проєкту; 5) список використаних джерел; 6) додатки (за потреби).
Критерії оцінювання проєктів: самостійність, інноваційність, актуальність, чіткість і доступність викладу, реалістичність.Вимоги до оформлення конкурсного есею соціальної спрямованостіЕсе-обґрунтування, есе-опис з актуальних соціальних проблем та визначення шляхів їх вирішення, обсяг - до 3 сторінок тексту, одна з них - титульна ( А4, шрифт Times New Roman, інтервал - 1,5, кегль - 14, всі поля - по 2 см).
Вимоги до оформлення конкурсної соціальної реклами З разки соціальної реклами, розробленої учнями та студентами, спрямовані на попередження або подолання негативних явищ у суспільстві. Форма соціальної реклами - друкована, фото, відео (до двох хвилин.).
Критерії оцінювання: креативність, актуальність, інноваційність, значущість, ясність і доступність викладу матеріалу, глибина.
На Конкурс також приймаються студентські наукові роботи, присвячені соціальній тематиці, які висвітлюють результати самостійних наукових пошуків молоді (за окремими вимогами, що є на кафедрі).Термін подання конкурсних робіт на кафедру в електронному або роздрукованому вигляді.
Пошта кафедри- (E-mail: kafedrasocial20@gmail.com або к.317 головного корпусу ХНА) - продовжено до 25 квітня 2021 року.
Контактний телефон 050-976-01-81.
Переможці конкурсу будуть відзначені і рекомендовані до участі у Всеукраїнському конкурсі.