УВАГА, КОНКУРС! КАФЕДРА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ОГОЛОШУЄ ТВОРЧИЙ КОНКУРС НА КРАЩУ СТУДЕНТСЬКУ ТА УЧНІВСЬКУ НАУКОВУ РОБОТУ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ / СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ «ЗМІНИМО СВІТ НА КРАЩЕ»

12.02.2020

На Конкурс студентами Хортицької академії а також студентами ХНА у співдружності з учнями закладів освіти, учнями закладів освіти подаються самостійно підготовлені роботи (не більше 2-х авторів) з актуальних соціальних проблем, які є дослідницькими за своїм характером, мають наукове або прикладне значення та апробовані. Роботи виконуються українською мовою.

Вимоги до оформлення конкурсних наукових робіт на соціально-педагогічну тематику

На Конкурс приймаються учнівські та студентські наукові роботи, присвячені актуальній соціальній тематиці, що висвітлюють результати самостійних теоретичних і/або емпіричних пошуків молоді. Мова наукових робіт - українська.

Обсяг наукових робіт - до 30 сторінок тексту (шрифт Times New Roman, міжрядковий інтервал - 1,5, кегль - 14, з одного боку аркуша паперу формату А 4 ( 210 х 297 мм), всі поля - по 2 см).

Структура наукової роботи: 1) титульна сторінка із зазначенням теми і автора роботи; 2) зміст роботи; 3) вступ (актуальність, мета, завдання, об'єкт, предмет, методи й етапи дослідження, наукова та практична значущість); 4) основний текст, розділений на розділи та параграфи, з обов'язковим посиланням на список використаних джерел; 5) загальні висновки; 6) список використаних джерел; 7) додатки (за потреби).

Критерії оцінювання наукових робіт: самостійність, відповідність тематиці, актуальність, теоретико-практична значущість, ясність і доступність викладу матеріалу, глибина результатів дослідження.

Вимоги до оформлення конкурсних соціальних проектів

На Конкурс приймаються учнівські та студентські соціальні проекти, спроектовані або реалізовані, присвячені вирішенню актуальних проблем на рівні суспільства, територіальної громади, груп ризику або клієнтів соціально-педагогічної діяльності. Мова подання соціальних проектів - українська.

Обсяг соціальних проектів - до 10 сторінок тексту (шрифт Times New Roman, міжрядковий інтервал - 1,5, кегль - 14, з одного боку аркуша паперу формату А 4 ( 210 х 297 мм), всі поля - по 2 см).

Структура соціального проекту: 1) титульна сторінка із зазначенням назви; 2) зміст проекту; 3) вступ (актуальність розробки та впровадження проекту, його мета і завдання, бенефіціари, ресурси, основні етапи упровадження, рівень реалізованості, очікувані результати); 4) методи і технології проекту; 5) список використаних джерел; 6) додатки (за потреби).

Критерії оцінювання соціальних проектів: самостійність, інноваційність, актуальність, значущість, ясність і доступність викладу матеріалу, реалістичність.

Вимоги до оформлення конкурсної соціальної реклами

На Конкурс приймаються зразки соціальної реклами, розробленої учнівською та студентською молоддю, спрямовані на попередження або подолання негативних явищ у суспільстві. Мова соціальної реклами - українська. Форма соціальної реклами - друкована, фото, відео (до 2-х хв.).

Критерії оцінювання: креативність, актуальність, інноваційність, значущість, ясність і доступність викладу матеріалу, глибина.

Термін подання конкурсних робіт на кафедру (а.317 головного корпусу ХНА) - до 1 березня 2019 року. Переможці конкурсу будуть відзначені і рекомендовані до участі у Всеукраїнському турі конкурсу.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати